Azi venind de la faculta am observat ca in oradea e plin de magazine chinezesti.Fostul showroom Toyota de langa Gojdu a ajuns magazin chinezesc....la fel si prea frumosul magazin Galeria Italiana
de care m`am legat eu mai demult.
Oare or dat faliment??Oare io`s d vina?:)))
Inteleg ca magazinele chinezesti sunt la mare cautare ca "au preturi mici" dar din cate am observat preturile au devenit destul de mari pt calitatea pe care o ofera produsele lor.
Oricum nu stiu ce se intampla aici...peste tot unde intorci capu` vezi "Magazin Chinezesc" si Banci.Altceva nu mai vezi in orasul asta.Tot azi am aflat ca un magazin destul de mare de unde multa lume isi face cumparaturile(magazin alimentar) o sa ajunga in curand banca.In cativa ani o no sa putem "scuipa" fara sa atingem vreo banca.
Si mai zice lumea ca romanii sunt saraci...
Romania tara tuturor posibilitatilor.....in curand chinezii o sa fie a2-a minoritate din oradea :))

0 comments:

Post a Comment