Peripetii la inviere

Sambata seara am mers si eu la slujba Invierii.A fost ceva lume dar mai putina ca in alti ani cand nu aveai loc sa repiri.Anul acesta nu stiu ce sa intamplat.Oamenii care au fost prezenti cred ca erau de pe alta planeta sau nu au mai fost niciodata la Inviere.Cand a inceput preotul sa ocoleasca biserica jumate din ei se uitau speriati,ca ce face popa,si nu doreau nici cum sa se miste din loc.Din cauza ca eu eram mai in spate si am iesit cu greu din multimea de oameni batuti in cap coloana era deja destul de inaintata si eu am ajuns cam la coada acesteia.Am avut noroc ca sunt localnic si ca preotul a luato prin parc ca sa ocoleasca toata lumea fara sa se inghesuie.Eu cunoscand locul am luato pe o scurtatura si am ajuns repede aproape in fata.In timpul ocoliri o baba speriata,nu stiu de ce, tinea lumanarea aprins chiar in faza ochilor ei,de parca ar fi vazut ceva in flacara, si a dat foc la parul unei tinere blonde.Daca cateva persoane de langa aceasta nu erau pe faza tanara ramanea fara podoaba capilara.Nu stiu ce se intampla cu babele de azi.Ele zic sa nu te impingi cand ocolesti biserica da ele is cele care dau coate in burta,coaste si cap si se imping ca sa nu cumva sa nu fie langa popa.Dupa aceste intamplari totul a mers ok pana la sfarsit cand preotul a anuntat ca fiecare credincios care nu este din statiune are pregatit un ou rosu din partea biserici.Atunci s`a dezlantuit iadul(again).Babele se impingeau si dadeau din coate in toate paritile sa nu cumva sa ramana fara un ou rosu.Din ce in ce mai nesuferite babele astea,mai ales in preajma sarbatorilor.Cred ca de sarbatori ii promotie la babe proaste.
La voi sa intamplat ceva la slujba??

3 comments:

Babeleee mincale-ar azilu si crematoriu la cit de senile si proaste sunt :))

Unknown said...
27 April 2008 at 12:46  

da so intamplat...la unu din preoti io luat foc lumanarea..culmea :)) de fapt avea o lumanare maare...ornamentata cu ceva flori...si o ars repede..pana o ajuns la florile respective. era sa-i arda barba :))

Anonymous said...
27 April 2008 at 13:25  

PRAF! Nici biserica nu "functioneaza" bine la voi =)) mvai de oradea voastra` ...haha, ce bine ranjesc =))

Anonymous said...
28 April 2008 at 14:07  

Post a Comment