Blonda la volan

Azi eram prin Nufarul la o plimbare.Cand am ajuns pe langa bisericuta aud o frana,intorc capul si POC.Un Logan mergea regulamentar dinspre Lotus spre TreiG cand un Chevrolet de vreo 20 de ani ii taie calea.Impactul nu a fost puternic,Loganul sa ales cu o indoitura mica in bara din fata iar Chevroletul cu semnalizarea dreapta sparta si bara un pic indoita.In Logan erau doi tipi.Dupa impact unul sa dus la celalata masina sa discute cu shoferul,care de fapt era o shoferita BLONDA.Tipul a deschis usa la masina Blondei timp in care aceasta,inca de la momentul impactului, tinea mainile pe volan si privea inainde de parca l`ar fi vazut pe dracu si a incremenit.Nu stiu ce ia povestit baiatul acolo deoarece eram p trotuar si ei in mijlocul intersectiei dar dupa 2 minute am vazut cum Blonda incepe sa isi stearga lacrimile,plangea de mama focului.Dupa inca 2 minute s`a dat jos sa vada ce are masina moment in care a dat drumul la lacrimi mai tare(de parca masina ar fi fost extrem de rau indoita).
Nu stiu ce ati fi facut voi dar eu m`am pus pe un ras de mama focului cand am vazut ca BLONDA nu misca masina de acolo nici cum.
Am plecat pentru ca nu mai era nimic interesat de vazut,spre Lotus(nu ca ar fi fost ceva mai interesant acolo dar nu aveam ce face).Cand am ajuns langa Lotus ma uit in spate,si ce vad??,BLONDA tot in mijlocul intersectiei.Nu muta`se masina:)).
Si se mai mira saracele de ce sunt atatea bancuri cu si despre BLONDE.
Nu vreau sa fiu rau dar majoritatea femeilor sunt PROASTE,la volan(inca un lucru care ma enerveaza),sunt si excepti dar cam putine.
Watch out for the Blonds,they`ll destroy you precious car.

0 comments:

Post a Comment