Concert religios de Paste

Azi am fost la un concert religios de Paste la catedrala de la parc.A fost frumos dar din pacate nu a fost lipsit de evenimente.Eu am ajuns cu ceva vreme inainte sa inceapa concertul ca sa prin loc in fata(interes personal, corul HILARIA e cel mai tare).Cat timp am stat acolo am vazut baietii de la TVS cum aranjau aparatura pe acolo,nimic interesant.Cu putin timp inainte de inceperea concertului a aparut un batran,sa plimbat putin prin biserica,dupa care a inceput sa urle la niste babe din cate am vazut eu.Din pacate nu am inteles ce urla,dar a fost dat afara imediat de niste persoane de prin biserica.I`o fi ocupat baba locu,ca eu am avut de furca cu multe babe,ba sa ma mut ca stau pe locul ei, ba ca de ce erau ocupte locurile de langa mine.M`am certat cu babele ceva vreme,din 5 in 5 minute aparea una si ma lua la intrebari,una dintre ele mai ca nu so pus in genunchi sa ma dau de pe scaunul pe care stateam,ca ala ii scaunu` ei.Intr`un sfarsit am scapat de ele si am putut sta linistit.
Concertul a fost frumos si din fericire a avut si public.Nu stiu daca a fost in direct la TVS dar va fi dat cel mi probabil de Paste.

ps: Inca o intamplare cu babele.Le inteleg ca nu au ce face si la batranete devin crestine de numa numa dar nu`i o crima daca sta pe alt scaun intr`o zi.

3 comments:

POCAITULE TE-AI DUS SA-TI VEZI CORISTA:))

Anonymous said...
17 April 2008 at 16:19  

ce dreq ai ma cu babele astea, saracee ? :)))

Anonymous said...
17 April 2008 at 16:20  

Ai dreptate HILARIA e cel mai tare:P

Ice said...
18 April 2008 at 05:00  

Post a Comment