Galeria Italiana

Un alt magazin fantoma de la noi din oradea doar ca au angajati care se poarta normal cu clientii lor.In legatura cu el...am doar un sfat pt voi...nuu va lasati prinsi de ofertele lor 1+1 gratis sau 1+2 gratis.Oamenii sau gadit ca romanii musca foarte repede la astfel de oferte si asa si este...era so musc si eu`:)).Am mers acolo cu gandul sami iau ceva adidasi.Am si vz ceva perechi care aratau bine si am fost cu fratemeu sa ne luam amandoi daca tot e 1+1 gratis.Modelul care mi-a placut era vrreo 400RON.Am zis ca nu`i asa mult la 2 perechi.Dar cand intreb daca au marime ...imi spune vanzatoarea ca numai ce se vede este.Atunci am plecat de acolo undeva peste podul mare de langa primarie la " Florian Sport ".Acolo ce sa vezi...perechea de la Galeria italiana care mi-a placut la 120ROn.Nu mare mi-a fost uimirea deoarece cand eram in "Galeria italiana" am zis ca sigur e mai eftin in alta parte.So bottom line... nu cumparati de la italieni ca luati o tzeapa mai mare ca voi.
Oare ati luat vreunu tzeapa?:))

0 comments:

Post a Comment