Emo Fest in Lotus????

WTF peoplee?? Azi am fost in lotus la un suc cu iubi si doi amici.A fost ceva spectacol,habarnam ce ocazie,au cantat unii...au dansat altii,printre care cei de le M&Q si spre sfarsit a fost si o prezentare de moda(atat baieti cat si fete).
Am stat la masa in fata la KFC si cat timp am stat acolo,aprox 1 ora jumate,a fost invazie de EMO people,mai ceva ca la EMO Fest(daca cumva exista).Ce naiba au oamenii astia??Chiar asa multe depresii au incat singura alinare a lor este freza de femeie??Cand ii vad imi vine sa le dau in cap.Din nefericire am vazut si pe unul care avea pe langa aceea freza "irezistibila" si gesticulatii de femeie.Incredibil cat de cretina poate sa fie lumea.Eu unul ia`si duce pe toti pe o insula sa stea cu depresiile lor,poate si`ar mai revenii.
Pe langa acesti EMO au fost si cativa wanna`be rappers.Copii de 15 ani care mai de care cu figuri pe cap.Nu am nimic impotriva raperilor dar astia chiar erau wanna`be.
Anyway, generatia EMO Sux si nu`i suport nici cum pe acesti baieti care mai gay de atata nu pot arata.

Esti EMO....ma cunosti??Schibati freza cand ma vezi.

6 comments:

Ce ai ma cu ei ? Lasa-i sa isi traiasca frustrarile. Singura lor alinare e freza de macho...a de femeie :P

Anonymous said...
19 April 2008 at 13:40  

EMO? ha? ce`i aia? ce natzie ii aia? is in ceatza :(((((

Anonymous said...
19 April 2008 at 13:48  

si mai tristi au fost impact sau cum ii cheama pe aia cu beeeeeibiii.
acu despre emo astia, e cert au ceva care te enerveaza la culme, nu am reusit inca sa descopar ce, dar nu fac rau la nimeni, sunt in general cititi, curati, tacuti. mai degraba as plezni un manelist care scuipa seminte printre injuraturi in statia de tramvai.

Anonymous said...
19 April 2008 at 23:26  

4 u lu :P
http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/5/5d/Emo-Day_copy.jpg
Ma dispera cand las un comm la u aici pe blog.... ma chinui cam mult sa o fac :| plm.... by John

Anonymous said...
20 April 2008 at 00:01  

John ms de link...e foarte buna poza:))...si sa stiti ca nu sunt singurul care ii "apreciaza" atat de mult

Luci said...
20 April 2008 at 01:11  

ce avetzi mah cu ei?...e foarte tare freza :-& ....daca esti gay....cunosc si io pe unu deasta....il alintam NAOMI

Anonymous said...
20 April 2008 at 04:08  

Post a Comment