Cadou de summit

Se tot vorbeste la tv de summit`ul care se desfasoara la bucuresti si cum cei mai puternici oameni ai lumii vin la noi pt o intrunire.Cu toate astea nu se stie despre ce se va vorbii si ce decizii se vor lua.
Oricum chiar daca nu se stie nimik cert,cei de la Orange si Vodafone au hotarat sa ne faca un cadou frumos.Nu stiu cati dintre voi ati observat,ieri 1 aprilie,pe la ora 5 daca incercai sa dai un telefon nu puteai nici in ruptul capului, erau "probleme cu reteaua".Cam la ora aia trecea coloana oficiala pe strazile bucurestiului.Astia de la orange si Vodafone s`or fi gandit ca poate sunt teroristi in alte orase in afara de bucuresti si sa nu se organizeze prin telefon au taiat semnalul.
Din cate am inteles si azi vom primii acelasi cadou din partea lor deoarece (the king of the)BUSH va merge in constanta sa se intalneasca cu mult prea maritul si uratul shef al statului roman,"Neanea cu shuvita".
Multumim de cadou Orange si Vodafone ....mai ales de ziua noastra(a barbatilor):))

2 comments:

da sa stii ca io am observat(cand incercam ca nebuna sa-ti trimit un mesaj :)) )...da intr-un final m-am prins ca din cauza lu' bush nu merge reteaua :|

cristina said...
2 April 2008 at 12:18  

Ce tare..eu n-am stiut...deci pe bush il injuram eu de fapt...

Ice said...
2 April 2008 at 22:33  

Post a Comment