Vlad tepes se inoarce ???

Saptamana trecuta am fost pana la faculta sa vad si eu ce se mai intampla pe acolo.Cand am ajuns in dreptul "Aula Magna" pe gardul facultatii ce vad??Un porumbel, saracu,tras in teapa.
Se pare ca nenea Vlad Tepes se intoarce si isi incearca vechiul talent pe porumbei,sa vada si el daca le mai are cu tras`u in teapa.Dar poate ca nu era Vlad Tepes.Poate a fost doar un porumbel EMO,sau poate saracul porumbel la cat a stat pe langa facultate si a vazut cat de praf e invatamantul in romania s`a hotarat sa se sinucida.

Romania,tara tuturor posibilitatilor....e posibil ca si proumbeii sa fie trasi in teapa.




Sunt prea sadic pt voi`???

5 comments:

Prea multi oameni bolnavi mintal

Anonymous said...
31 May 2008 at 13:51  

Probabil ca a fost un porumbel EMO, pt ca a inceput sa fie la moda :))

Unknown said...
31 May 2008 at 23:23  

hahahahahahahah cel mai miez. Trebuia sa ii iei o pana :X:X:X:X

Anonymous said...
1 June 2008 at 01:26  

muuult prea sadic...uuuof!

Anonymous said...
2 June 2008 at 13:01  

"cum nu vii tu, tepes doamne, ca punand mana pe ei,/ sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei,/si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,/sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni"
asa de mult m-am concentrat sa scriu versurile astea(din cap, ca am pierdut doua luni din vara, am invatat la romana), ca a mirosit a creier ars.

terente said...
2 June 2008 at 13:14  

Post a Comment