Ce spun soferii in cazul in care au facut o boacana.In caz ca nu stiti ce sa explicati politistului invatati de aici :))....sau mai bine no faceti si fi`ti cuminti la volan.


*Conduceam masina de 40 de ani când am adormit la volan si am avut un accident.
*Cealalta masina a intrat în mine fara sa ma atentioneze asupra intentiilor ei.
*M-am lovit cu un camion stationar venind din sens invers.
*Am plecat de la marginea soselei, m-am uitat la soacra mea si am trecut peste parapet.
*Încercând sa omor o musca, am intrat cu masina într-un stâlp de telegraf.
*Masina mea era parcata în mod regulamentar când a lovit cu spatele celalalt vehicul.
*Cauza indirecta a accidentului a fost un ins marunt într-o masina mica cu o gura mare.
*Apropiindu-ma de intersectie, nu am vazut niciun vehicul venind din dreapta mea, asa ca am lovit masina din fata.
*Stâlpul de telefon se apropia repede. Am încercat sa virez în afara directiei lui când el m-a lovit în fata.
*O masina invizibila a aparut de nicaieri, mi-a lovit vehiculul si a disparut.
*Parbrizul spart. Cauza necunoscuta. Probabil voodoo.
*Când m-am apropiat de intersectie, un semn stop a aparut în locul în care nici un semn stop nu mai aparuse vreodata.
*Nu am reusit sa opresc masina la timp.
*Ca sa evit lovirea barei masinii din fata, am calcat pietonul.
*Pietonul nu stia în ce directie sa se îndrepte, asa ca l-am calcat.
*Masina din fata mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat, asa ca l-am lovit si eu.
*Am claxonat pietonul, dar el se holba la mine.

0 comments:

Post a Comment