Vine stresiunea

Vine stresiunea cu pasi repezi.Eu unul mai am o saptamana pana incepe si din ziua in care incepe adica 9 Iunie am examen.IGE (istoria gandirii economice),nu mi`am dat seama inca de ce e asa multa nevoie de aceeasta materie care imi spune cum gandeau "economistii" pana in 1900.Pe mine nu ma intereseaza cum vedea nu stiu cine proprietatea sau ca din punctul lui de vedere profitul e furt.
Nu inteleg de ce sunt atatea materii fara importanta,doar doar vor iesii la profu` niste bani, ca daca nu ar fi materia el nu ar avea catedra.
Invatamantul din romania e foarte incarcat, spun europenii, dar din pacate vor scoate doar lucruri utile din el.Vai de noi si de urmasii nostrii.

Totusi pana incepe stresiunea mi`am platit "amenda" la faculta 700 ron a-3a transa.

Romania,tara tuturor posibilitatilor.....e posibil sa ajungem a americanii...e multi si e prosti.

0 comments:

Post a Comment