Noua Honda Jazz

Honda Jazz e cel mai nou SUV aparut pe piata.Din pacate chinezii s`au hotarat sa`si insuseasca un nume doar al lor pentru acest SUV "Li Nian".Ce`i al lor e pus deoparte.
SUV`ul are 5 usi si un motor de 1.8l.Acesta va si construit in china unde se construieste si Honda Acord.



Nu stiu cat de mic este aceasta masina care dupa mine nu arata rau deloc.Chiar imi place aspectul exterior si astept sa vad asa ceva si la noi.
Sa speram ca nu e prea mic si sa nu`l poti folosi ca pe un SUV.
Se spune ca constructorii vor scoate si un model cu 3 usi.Cum arata un Suv cu 3 usi??Eu unul n`am mai vazut asa ceva.Voi ati mai vazut?Daca da aratati`mi si mie modele :D

3 comments:

Semi .. este Suv in 3 usi tata .. http://www.123auto.ro/resources/images/masina_car_3.2_DI-D_160_CP_200605290542557943.jpg

Anonymous said...
6 May 2008 at 06:39  

ups...am uitat de Jeep`uri....oricum imi place ideea celor de la Honda

Luci said...
6 May 2008 at 07:45  

mai este suv cu 2 usi Toyota Rav4 So you know:D

Anonymous said...
6 May 2008 at 15:22  

Post a Comment