Luni am fost la faculta` si din pacate am luat o mica teapa din partea profei de engleza.Cand am ajuns in sala m-a lasat sa stau jos,s-a dus pana in catedra de limbi si s-a intors.Imi zice ca dam colocviu in 26 si ca ea trebuie sa plece la cursul festiv(am stat 2 ore pe acolo degeaba).A mai terminat o generatie de studenti de la stiinte economice.Profa a mers la un curs festiv la teatru unde a fost loc berechet(ma gandesc).Din pacate pentru cei de le finante si CIG,care au avut cursul festiv la universitate in aula magna,nu au avut loc nici sa respire.Cea mai mare greseala a fost sa organizeze cursul acolo.Nici parintii si nici studentii nu au avut loc si nici aer.Pana si holul din fata Aulei a fost invadat de persoanele care doreau sa`si vada copii,nepotii,vecinii absolvind.
Sper ca aceasta greseala sa nu se intample si cand voi ajunge eu acolo.Nu vreau sa vad babe lesinate pe acolo de caldura(cum sa intamplati si acum).

1 comments:

bah dc trebuie sa te legi intotdeauna de babe?

terente said...
13 May 2008 at 12:58  

Post a Comment