Transportul catre felix

Transportul catre felix din oradea si invers a fost acum cativa ani preluat de la OTL de 4 firme private care sunt asociate si care aveau de gand sa se ocupe de transportul calatorilor asa cum trebuie.Firmele se tin de cuvant mai tot timpul si au un program care chiar daca nu e afisat in toate autobusele il inveti daca te plimbi ca mine toata ziua cu ei.
Problema cea mai mare este ca aceasta "punctualitate" si acest program este respectat pana in momentul in care pe unu din soferi il doare burta si pleaca acasa.
Asa mi sa intamplat mie...veneam din oras si am asteptat atutobusu` care trebuia sa vina in maxim 5 minute.Spre ghinionul meu un autobus a venit abea dupa 35 de minute.L-am intrebat pe sofer cum circula la ora aia(crezand ca sa schimbat programul)..la care soferu "Pai nu stiu...pe astalalt cu care eram lo` durut burta si o plecat acasa....am ramas numai eu".
Halal firme...nu au saracii un sofer de rezerva.Doamne da sa`i doara burta pe 2/3 odata la vaara cand is autobuzele extra pline cu calatori care vin si merg de la strand.Sa se faca si astia de kko ca si OTL`u.
Intr-o zi va reveni vremea piratilor si toata lumea va fi fericita.
And again...Romania tara tuturor posibilitatilor.

1 comments:

La durut un coi :))

Unknown said...
5 March 2008 at 06:55  

Post a Comment