Ce ma enerveaza??

Nu am inceput de foarte mult timp acest hobby sa`i zic asa,si anume blogging`ul dar de cand am inceput am scris doar parerea mea proprie si personala despre anumite lucruri care mi s-au intamplat sau chestii care mi s-au parut interesante cand le-am vazut pe net.Ma enerveaza vremea de kko din oradea...ma enerveaza ca treuie sa merg pe jos la faculta ma enerveaza ca nu pot sa fac ce vreau cand vreau si mai ales ma enerveaza copii copaci care sunt complexati de continutul blog`ului.
Din pacate unii copii copaci se pare ca nu agreaza ce scriu eu si incep sa posteze idiotenii degeaba.Ma enerveaza cretinii care posteaza degeaba si ii deranjeaza ce scriu eu.
Bai fratilor e problema mea ce scriu eu aici si cum scriu daca voi sunteti mai inteligenti bravo voua dar macar cand postati ceva aveti curaju sa nu o faceti sub anonimat.Postati ca tot omu corect sa vad si eu cine sunteti.

Romaniatara tuturor posibilitatilor....si posibilitatea ca eu sa te cunosc si tu sa fi un nimic in fata mea e tot mai mare...

ps: o sa revin mai incolo cu alte lucruri care ma enerveaza...

4 comments:

asa tataaa. zi-le cine-i shefu. si daca nu inteleg vin eu si le rup znipa. hai k mie-mi place ce scrii.. chiar dac-am crescut intr-un copac :))

Anonymous said...
17 March 2008 at 15:52  

ASA ASA >:)>:) futai' soarele =))

Unknown said...
18 March 2008 at 07:45  

NU INCERC SA TE CRITIC DAR...uff...proprie si personala ;;) se cam bat cap in cap ...asa ca sinonimele. si mai pune si tu niste virgule, nu te tot lungi cu fraza pana la ......sfantu! Oricum, imi place blog`ul tau!
Pt. aia mai critici, "BINE CA SUNTETI VOI DESTEPTI".

Anonymous said...
18 March 2008 at 09:44  

nu am treaba cu asa ceva...nu ma deranjeaza cand imi pune cineva ca am scris gresit un cuvant(se mai grabeste omu) sau cand imi spune ca sunt prea lungi frazele....post`ul asta a fost facut special pt o persoana care a postat ceva ne`la`locul lui...si 100% se simte el/ea...

Luci said...
18 March 2008 at 10:08  

Post a Comment