Happy Valentines day

La multi ani indragostitilor...si chiar daca ei nu se cunosc:))....azi ii 14 februarie si toata lume o luat ziua asta de la americani astfel incat magazinele de suveniruri au vanzari record.
Ce face lumea de velantainz day....se ia de mana...de cap sau de picior..fiecare in felul lui si depindpinzand de starea lui de spirit, si iese la plimbare prin parcuri(sau nu) si mai ales prin mol`urile de prin vecini.Toata lumea e fericita si strica bani in prostie.Mai putin cei care au doar "prieteni imaginari" cum spune o amica de`a mea :))...acestia stau in casa si ii injura pe aia de afara care se plimba tinandu`se de manutza sau de limba...acuma depinde de moment.Acesti oameni solo...ar trebui sa iasa la pescuit ca daca stau in casa si belesc belenghenu nu rezolva nimic numa isi plang de mila.
Auzitii baaaa....iesiti si cautati ca este pt toata lumeaa:D

Ce cadou ar trebui sa iei persoanei iubite??Orice...ceva simbolic,ceva fluffy nu conteaza cat e de mare sau mic orice gest e apreciat.Eu am sa dau cel mai tare cadou posibil...o foaie pe care scrie...."Maine ai examen...hapy valentainz"(just kiddin)
Daca chiar nu luati nimic sau pur si simplu uitati...daruiti iubire e mai binevenita ca orice chestie materiala.
ps:da il/o lasati nu poate da cu ea dupa voi :))

1 comments:

cum imi zicea un prieten"mai trebuie sa sarbatorin 4 iulie si ziua independentei si ne-am americanizat de tot", Daca facem un sondaj nici 90 la suta din tineri de ziua de azi nu stie ce e in data de 24 februarie. Dar chiar ce e in data de 24 februarie?

Anonymous said...
14 February 2008 at 08:32  

Post a Comment