Cum spune si titlul ...asa am fost eu azi la hexamen...adica ieri ca e cam dimineata acum cand scriu acest post.Pt cei care nu stiu ce inseamna "Blaaanaaaaaaa la examen" sa stiti ca inseamna ca nu ai invatat nimik si te`ai dus sa vezi ce se intampla.
Dupa cum spuneam ma-am dus blana la uun examen care nu a fost deloc usor.Spre bucuria mea aflat in sala de examen am observat ca e muuuuulta lume si am zis "Noh bine a fi nam de ce sa ma sperii".Cand vine profa...zice " grrupele 3 si 4 sa mearga in amfiteatrul ala".Brusc mi`o crescut adrenalina si deja progrmam examenu prin toamna.Din fericire am avut cateva revelatii divine care m`au pus la curent cu formulele in cauza si blana cum eram am iesit din sala aproape ultimul(LOL).
Pt cei care nu au incercat acest lucru vi`l recomand cu caldura(daca esti amator de senzatii tari in toamna) deoarece e un sentiment incredibil....mai ales cand iesi cu aprox toata lucrarea rezolvata:))

2 comments:

Lucky bastard :)))) las ca nu o sa ai u asa noroc tot timp >:)

Anonymous said...
7 February 2008 at 00:26  

ce-as mui-o pe profa aia a ta.

Anonymous said...
8 February 2008 at 03:39  

Post a Comment