Ziua de examen...

Azi a fost prima zi de examen serios...dimineata m`am trezit sa merg la examen cu tramvaiu` dar din fericire ma salvat prietenul meu bun Foamea(prietenii stiu de ce) si am mers cu masina nemai avand parte de show`ul din tramvai.Din pacate am ajuns la faculta cu jumate de ora inainte sa intru pt ca nici unu dintre noi nu a tras cu ochiul pe programarea examenelor de la alte grupe ca sa vada ca este examen si inaintea noastra.Am stat jumate de ora in fata amfiteatrului si cand sa intram zice un prof "se intra in ordine alfabetica!!"...zic..."no amu`i atunci...chiar in primul rand ajuung".Ajuns in sala observ ca nu conteaza unde trebe sa te pui asa ca m`am pus unde`mi era mai bine...langa iubi meu :D.
Examenul a durat 45 de miunte in care nu sa putut misca cam deloc pt ca era uun prof care urla pe tine si daca ti se misca prietenul din pantaloni(no offence girls stiu ca nu aveti).A fost greu dar a trecut...teoretic l-am luat...vom vedea si practic.

0 comments:

Post a Comment