Vatmanul ucigash

Azi am fost la o mica plimbare pana la Crisul.Toate bune si frumoase pana la intoarcere.Din cauza ca de la Crisul dureaza o vesnicie sa prinzi un tramvai care sa te aduca in zona Nufarul, am luat ceva care ma dus cat de cat aproape....un tramvai care mergea la depou`l din Cantemir.Ma urc frumos in tramvai...compostez biletu ca un om corect...ma asez pe scaun si pleaca tramvaiul.Nu face bine 30 de metrii ca pune o frana de era sa puna toate babele pe jos chiar si cele de pe scaun si incepe vatmanu"In p***a matii si telefonu mobil".Nu stiu ce avea tramvaiu dar vatmanu punea frana brusca din 100 in 100 de metrii zici ca era nebun....cel putin asa zicea un copil mic de vreo` 5/6 ani "Astai nebun".Cu greu am ajuns in Cantemir chiar daca pe drum omu era sa intre in vreo 3/4 masini.In Cantemir iese omu din cabina lui si zice "Asta merge la depou....hehehehehehehe"....cand lam vz mi-am dat seama de ce punea frana asa des si brusc....era un mosh saracu care nici nu stiu daca vedea bine.
Sper ca odata cu noile tramvaie o sa puna oameni mai competenti...ca daca nu se duc de rapa.

0 comments:

Post a Comment