Hoti la Lotus Market

Dupa cum spune si titlul sunt hoti la lotus market.Sa nu va ganditi ca umbla prin artima desii nu mare mi-ar fi mirarea daca sar invartii si pe acolo.
Hotii ...sau hotul despre care vorbesc se invarte pe la gym`ul din incinta lotus market.
Ieri 15 ianuarie 2008 am fost si eu cu un prieten la sala...ca tot omu care incearca sa se intretina altfel decat mancand aripioare de pui prin lotus sau platind o avere pe fast food`ul de care nu te saturi niciodata.Dupa ce am iesit de la sala imi zice prietenul meu ca i-au disparut banii si programarea la dentist(saracu hotz...lo fi durut maseaua cand io luat banii).Omu a crezut prima oara ca ia pierdut dar a realizat ca in dulap era o harababura si hainele nu erau puse cum le pusese el.
Dupa cateva ore vorbesc iar cu prietenul meu...si aflu ca si alt amic de al nostru a fost "pradat" de hot...acesta insa a ramas fara bani si fara telefon.
Fratilor care mergeti la lotus la sala....va sfatuiesc sa va luati toate lucrurile cu voi sau un lacat de ala cu cifru ca altfel ramaneti fara ce aveti prin buzunare cand voi incercati sa va mentineti sanatos.
Ma intreb cat mai dureaza pana va fi prins.....

0 comments:

Post a Comment